AgeSA Mobil
Size özel fon paketlerimizi görmek ve fon dağılımınızı değiştirmek için AgeSA Mobil'i ziyaret edin.
Müşterimizin cep telefonu numarası ve e-mail adresi güncel olduğunda tüm bilgilendirmeler ulaşır ve seni aramasına gerek kalmaz.😉
Neden Önemli?
Müşterimizin e-mail adresi olmadığında kendisine sunulan avantajlardan haberdar olamaz, cep telefonu bilgisi güncel olmadığında ise mobil uygulamaya bile giremez. Birikim yolculuğunda kendisini yalnız bırakılmış hisseder.☹
KVKK ve İYS olmadan merkezi hizmet verilemez ve müşterimiz habersiz kalır.
Neden Önemli?
Müşterimizin KVKK izni yok ise; mevzuatsal bilgilendirmeler için bile arayamayız.☹
İyi ki Dünyası, devlet katkısı maksimizasyon gibi doğrudan fayda sağlayacak iletişimleri İYS olmadan yapamayız.
Müşterimizin haklarından habersiz olmasını sen de istemezsin, değil mi?
Sisteme girişte fon seçimi en önemli konulardan biri!
İşin uzmanı sensin ve fon seçiminde senin desteğine ve uzmanlığına ihtiyaç var.
Müşterilerimiz sisteme girdikten sonra nerdeyse fonlarını hiç değiştirmiyor. Nasıl başlarsa öyle gidiyor. Eğer başlangıçta senin sayende doğru fon karması ile başlarsa, getirilerinin mimarı sen olursun. Müşterimiz hangi fonu seçeceğini bilmiyorsa; Atak (yüksek riskli) fon sepetine (Cream ekranından seçerek) yönlendirebilirsin.
Neden Önemli?
Müşterimiz doğru fonlarda yüksek getiriler elde ederse, sisteme inancı ve daha çok birikim yapma motivasyonu artar. Sonrasını merkezi fon danışmanlığına bırak.😉
Sen üzerine düşeni yaptın.😉 Bundan sonrasındaki müşterimizin operasyonel ihtiyaçları için seni yormak istemeyiz.
Müşterimizin satış sonrasında bilgi, işlem ve her türlü talebi için hizmet alabileceği merkezi hizmet noktalarımızı tanıtman önemli.
AgeSA Çağrı Merkezi
Fon Bilgi Hattı
Özel Müşteri Ekibi WhatsApp Hattı
AgeSA Mobil
Neden Önemli?
Örneğin; müşterimiz ödeme aracı değiştirmek ister fakat nereyi arayacağını bilemez. Bu durumda sana ulaşarak bu değişiklik işlemini gerçekleştirmeni ister ve senin iş yükün artar.
Müşterimize mobil uygulamamızdan görüntüleyebileceği ve yapabileceği tüm işlemleri anlattın mı?
Mobilde neler yapabiliyorduk hatırlayalım...
Burası Çok Önemli 👈🏼
Müşterimiz sisteme ilk girdiği yıllarda peşin olarak alınan giriş aidatı (YGK) sebebiyle, AgeSA Mobil’de getirisini negatif görebilir.
Korkacak hiçbir şey olmadığını müşterimize anlatman çok önemli. Müşterimizin bu konuya dair endişelerini satış aşamasında doğru bilgilendirme yaparak giderebilirsin.
Neden Önemli?
Örneğin; mobil uygulamayı indirmeyen müşterimiz piyasalarda yaşanan dalgalanmaların getirilerine olan etkisini takip edemez ve fon dağılımdan memnun olmayan müşterimiz dilekçe ile fon değişiklik talebinde bulunur ve bu süreci senin takip etmeni ister.