Şikayet Kalite Politikamız

Şikayet Kalite Politikamız

Sektörümüzün güçlü, saygı ve güvenilir bir şirketi olarak ilk hedefimiz, kaliteli hizmet sunmak ve her zaman sizleri memnun etmektir. Bu ilkeyle kalite standartlarımızı daha da ileri bir seviyeye taşıyarak sektörde fark yaratmak için çok çalışıyoruz. Şikayet Kalite Politikamız'ın temelini siz değerli müşterilerimizin memnuniyeti oluşturuyor.

  • Şeffaflık: Şikayet, talep ve sorularınızı doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istediğiniz an bize iletebileceğiniz bir zemin yaratıyoruz.
  • Erişilebilirlik: 444 11 11 numaralı Müşteri Destek Merkezimiz ve diğer tüm erişim kanallarımızla soru, şikayet ve önerilerinizi memnuniyetle dinlemeye hazırız.
  • Cevap verebilirlik: Şikayet, talep ve sorularınıza en kısa sürede cevap vermek için durmaksızın çalışıyoruz.
  • Objektiflik: Herhangi bir konu hakkındaki şikayet, talep ve sorularınızı önyargısız ve adil bir şekilde değerlendiriyoruz. Çünkü bizim önceliğimiz sizsiniz.
  • Eşit Maliyet: Şikayet, talep ve soruları değerlendirilip çözerken herhangi bir ücret talep etmiyoruz.
  • Gizlilik: Kişisel verilerinizi her zaman gizli tutuyor ve hiçbir şekilde paylaşmıyoruz.
  • Müşteri Odaklılık: Her zaman en iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunuyoruz. İhtiyaçlarınızı karşılarken haklarınızı her şeyin üzerinde tutuyoruz.
  • Hesap Verebilirlik: Şikayet, talep ve sorularınızı, size daha iyi hizmet verebilmek amacıyla kayıt altında tutuyoruz ve bunu mutlaka sizlerle paylaşıyoruz.
  • Sürekli İyileştirme: Sektörün en güçlü şirketi olarak sizlere daha iyi hizmet sunabilmek ve doğru yönlendirebilmek için tüm hizmetlerimizde düzenli ve sürekli iyileştirmeler yapıyoruz ve yeniliklere imza atıyoruz.,
  • Hızlı ve Etkin Çözüm: İhtiyaçlarınız doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için yaptığımız çalışmalarla sektöre yenilikler getiriyoruz.
  • Profesyonellik: Size en iyi hizmeti sunabilmek için konusunda uzman şikayet yönetim kadromuzla sizin için çalışıyoruz.
  • Yasal Yükümlülüklere Uyum: Şikayetler; ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uyumlu bir şekilde ele alınmaktadır.
  • Hepimiz, tüm ilkelerimize yürekten bağlıyız. Çünkü sizin mutluluğunuz, bizim mutluluğumuz; sizin geleceğiniz, bizim geleceğimiz.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı