İyileştirmelerimiz

İyileştirmelerimiz

Öncelikli amacımız satış öncesi ve sonrası hizmet güvencemiz ile müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunmak. Müşterilerimizden gelen şikayetleri hizmetlerimizi iyileştirmek açısından en önemli geribildirimler olarak değerlendiriyoruz. Gerek talep, gerek öneri, gerekse şikayetlerin analizi sonucunda;

*2025 yılında müşterilerimizin fon yönetimi süreçlerini daha etkin, hızlı ve kullanıcı dostu hale getirmek amacıyla Otomatik Tavsiye Uygula hizmetini devreye aldık. Bu hizmet ile katılımcılarımızın birikimleri, risk profilleri ve piyasa koşullarına göre uzmanlar tarafından otomatik olarak yönetilmekte ve düzenli şekilde optimize edilmektedir. Böylece müşterilerimiz piyasa değişimlerine uyum sağlayabilmektedir. Düzenli güncellemeler ve uzman kontrolü sayesinde müşterilerimizin birikimleri daha doğru ve etkin bir şekilde yönlendirilirken, yatırım sürecimiz iyileştirilmiştir.

*2025 yılı boyunca müşterilerimizin sesini sürekli dinleyerek aktif geri bildirim kültürünü temel almaya ve müşteri deneyimi yolculuklarını bu doğrultuda beslemeye devam ettik. Kullandığımız çok deneyimli ölçümleme platformu sayesinde anlık geri bildirimleri yakından takip ediyor, düzenli olarak raporluyor ve yapay zekâ destekli metin analizleri gerçekleştiriyoruz. Olumsuz geri bildirimlere hızlı aksiyon alabilmek amacıyla kurduğumuz uyarı mekanizması sayesinde geri bildirimler ilgili ekiplere doğrudan iletilmektedir. Müşterilerle temasa geçilerek sorunlara anlık aksiyonlar alınmakta ve platform üzerinden aksiyon takibi yapılmaktadır.

*Müşteri deneyimini geliştirme çalışmalarımız kapsamında, 7. CX Awards Turkey’de Sigorta Segmenti En İyi Dijital Müşteri Deneyimi kategorisinde Üretken Proje Ödülü’nün sahibi olduk. IPSOS işbirliği ile yılda iki kez yapılan Rakip NPS (Net Tavsiye Skor) araştırmasında, 2025 ilk yarıyılında ilk kez 70 puanı aşaraksektörde birinciliğe ulaştık.. Sesli Simülasyon Desteği Projemiz ile 2024 yılında Eyebrand Ödülü’nü kazandık ve PSM Awards’ta Pozitif Sosyal Fayda kategorisinde Gümüş Ödül aldık. Engelsiz Dijital Deneyim projesi ile Erişimde Mükemmellik” kategorisinde bronz ödüle layık görüldük.

*Rakiplerimiz arasındaki konumumuzu net bir şekilde değerlendirebilmek için bağımsız bir araştırma şirketiyle yılda iki kez kapsamlı ölçümleme çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Yapılan çalışmalar sonucunda, müşteri odaklı projelerimizin de katkısıyla rakip net tavsiye skorumuz (RNPS) geçen yıla göre 6 puan artmıştır. 2025 yılını, ikinci dönem ve yıllık ortalamada 71 puan ile lider olarak tamamladık.

*BES müşterilerimizin sahip oldukları üründen daha etkin bir şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sistemde bulundukları süre içerisinde dikkat etmeleri gereken konular için e-posta ile hesap bildirim cetveli, fon bülteni, piyasa fikirleri gönderilmektedir.

*Şikayet çözüm süresi ortalamamız 2 iş gününün altındadır. Müşterilerimizin “musteri@agesa.com.tr” e-posta adresimiz üzerinden ilettikleri taleplerine ilişkin dönüş süremiz ortalama 3 saattir. Whatsapp “Official Business App” onaylı Türkiyedeki öncü emeklilik şirketiyiz.

*Müşterilerimizin istem dışı tahsilatsızlık (kredi kartı limit yetersizliği, hesap değişimi, kredi kartı kullanım süresinin dolması..vb.) yaşamaları durumunda ürünlerinin iptal edilmesini ve hak kayıplarını önleyebilmek için müşterilerimize anlık bilgilendirme yapan CEP sistemi devreye alındı.

*İşitme engelli müşterilerimiz için mobil uygulamamızdan çok kolay bir şekilde erişebilecekleri işaret dili ile iletişim kuracakları hizmet kanalımızı 12 Ekim 2024 ’den bu yana devam etmektedir. İhtiyaç duyan müşterilerimiz için işaret dili bilen uzman müşteri temsilcilerimiz, görüntülü görüşerek ürünlerimiz ve hizmetlerimiz ile ilgili destek vermeye devam etmektedir.

*Tazminat süreçlerine konu olan politikalarımızda müşteri deneyimine yönelik iyileştirmeler yapıldı.

AgeSA olarak fark yaratmaya devam ediyoruz.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı