AvivaSA Çağrı Merkezinin Adı Değişti

AvivaSA Çağrı Merkezinin Adı Değişti

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası pazarında faaliyet gösteren AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın çağrı merkezinin adı değişti. AvivaSA, 31 Ekim 2007'den itibaren müşterilerine 444 11 11 numaralı hattan, Müşteri Memnuniyet Merkezi adıyla hizmet vermeye başlayacak.

Daha önce 444 23 23 numaralı hattı kullanarak hizmet alan müşteriler de 444 11 11'i arayarak Müşteri Memnuniyet Merkezi'ne ulaşabilecek, anında yapabildikleri işlemleri yapabilecekler.

AvivaSA müşterileri dilerlerse e-posta aracılığıyla da Müşteri Memnuniyet Merkezi ile iletişime geçebilecekler. Müşteri Memnuniyet Merkezi'ne e-posta göndermek için musteri@avivasa.com.tr adresi kullanılabilir.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı