Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, 28 Şubat - 4 Mart tarihleri arasında 8. Müşteri Haftası’nı gerçekleştiriyor.
Sabancı Holding ve 200 yıllık Avrupa’nın güçlü sigorta gruplarından Ageas iştiraki olan AgeSA, müşterilerini daha iyi tanımak, beklenti ve ihtiyaçlarını daha iyi anlamak amacıyla her yıl “Müşteri Haftası” adı altında gerçekleştirdiği etkinliklere bu yıl da devam ediyor. 28 Şubat - 4 Mart tarihleri arasında sekizincisi gerçekleştirilecek Müşteri Haftası kapsamında müşteri odaklılık bakış açısını geliştirmeye ve AgeSA’nın müşterileriyle kurduğu bağı güçlendirmeye yönelik şirket içinde ve dışında bir dizi etkinlik hayata geçirilecek.
AgeSA’nın bu etkinlikler kapsamında yer alan, “İyilik” temasıyla hazırladığı Instagram canlı yayınlarında ise farklı disiplinlerden konuşmacıları konuk ederek onlara “Keşke yerine iyi ki demek için ne yapmalıyız?” sorusunu yöneltecek. AgeSA Instagram hesabından yayınlanacak, Gazeteci ve Yazar Nilay Örnek’in moderatörlüğünde gerçekleşecek bu sohbetlerde, Finansal İyilik teması ile Ekonomist Prof. Dr. Emre Alkin (28 Şubat Pazartesi Saat 20.30-21.30), Evde İyilik teması ile Yazar Şermin Yaşar (1 Mart Salı Saat 20.00-21.00), Ruhsal İyilik teması ile Klinik Psikolog İpek Kerestecioğlu (2 Mart Çarşamba Saat 20.00-21.00), Bedensel İyilik teması ile Beslenme Uzmanı Dilara Koçak (3 Mart Perşembe Saat 20.00-21.00) konuk olacak.
Sohbetleri izlemek için Instagram’da @agesahayatemeklilik hesabını takip edebilirsiniz.