Geliştirdiği çözümlerle sektörünün dijital dönüşümüne öncülük eden AgeSA, kurumsal BES süreçlerini uçtan uca dijitalleştiren yeni kurumsal dijital platform ile bir ilke daha imza attı. AgeSA’nın hayata geçirdiği yeni kurumsal dijital platform sayesinde kurumlar, artık çalışanları adına BES planlarını zahmetsizce başlatabiliyor; tüm başvuru, tahsilat ve takip işlemlerini tek bir dijital kanal üzerinden hızlı ve güvenli bir şekilde yürütebiliyor. Manuel iş yükünü ortadan kaldıran sistem, operasyonel verimliliği artırırken kullanıcı deneyimini de bir üst seviyeye taşıyor.
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmak ve ihtiyaçlarını daha hızlı ve verimli karşılamak adına dijital çözümlerini artırıyor. Kurumsal müşterilerinin BES süreçlerini tamamen dijitalleştiren AgeSA, sektörde bir ilk olan yeni kurumsal dijital platformu hayata geçirdi. Bu yenilikçi çözüm sayesinde şirketler, çalışanları için BES planı oluşturup, grup ve sözleşme bilgilerini takip edebiliyor. Tahsilat ve başvuru gibi işlemleri tek bir platform üzerinden güvenli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliyor.
Daha Hızlı, Daha Verimli, Daha Sürdürülebilir Bir Süreç Deneyimi
Kurumsal Dijital Platform ile
Böylece, AgeSA sadece dijitalleşmeye odaklanmakla kalmayıp, çevresel sürdürülebilirliğe, dijital bilgi güvenliğine, operasyonel verimlilik ve işgücü tasarrufuna katkıda bulunuyor.