Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, geleneksel Müşteri Buluşmaları’nın 11.’sini gerçekleştirdi. Yönetim ekibi, müşteriler ve çalışanların katılımıyla gerçekleşen etkinlikte AgeSA, müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını doğrudan dinleyerek, kusursuz müşteri deneyimi yaratma vizyonunu bir kez daha ortaya koydu.
Müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını her zaman ön planda tutan ve kusursuz müşteri deneyimini odağına alan AgeSA, sektörde bir ilke imza atarak başlattığı AgeSA Müşteri Buluşmaları’nın 11.’sini gerçekleştirdi. Müşterilerin deneyimlerini ilk ağızdan duymak ve yatırım dünyasına ilişkin güncel bilgileri paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinliğe, AgeSA yönetim ekibi, müşterileri ve çalışanları katıldı.
AgeSA Hayat ve Emeklilik Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek’in açılış konuşmasıyla başlayan etkinlikte, yüz yüze gerçekleşen ve ülke genelindeki tüm AgeSA çalışanları tarafından canlı yayınla izlenen “Müşterilerimizi Dinliyoruz” paneli yer aldı. Direkt Satış ve Acenteler Genel Müdür Yardımcısı Özgür Erdoğan’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde AgeSA müşterileri konuk edilerek yaşadıkları deneyim ilk ağızdan dinlendi.
Etkinliğin ikinci bölümünde AgeSA Yatırımlar Baş Sorumlusu Tuğrul Gemici ve Ak Portföy Genel Müdür Yardımcısı Emrah Ayrancı, yatırım dünyası, fon piyasaları ve AgeSA’nın BES fonlarına ilişkin kapsamlı bilgiler paylaştı. Program, Dr. Hakan Özerol’un Türkiye ve dünya ekonomisine dair yaptığı güncel analizlerle sona erdi.
Roşan Dilek, müşteri buluşmalarının AgeSA kurum kültürünün önemli bir parçası olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Müşteri Buluşmaları bizim için bir etkinliğin ötesinde; müşterilerimizi dinlediğimiz, birlikte düşündüğümüz ve geleceğe dair yolumuzu birlikte şekillendirdiğimiz özel bir paylaşım alanı. Başarının temelini müşterimizi anlamakta, ihtiyaçlarını doğru okumakta ve her zaman empatiyle yaklaşmakta görüyoruz. Bu anlamda her zaman beklentilerin ötesine geçen çözümler sunmayı hedefliyoruz.
Güçlü bağlar birlikte oluşturduğumuz güven, samimiyet ve sürdürülebilir ilişkilerle kurulur. Bu nedenle gelen her geri bildirimi gelişimimize yön veren, bizi daha iyisini yapmak için motive eden bir değer olarak görüyoruz. Amacımız her an ‘İyi ki AgeSA var’ dedirtecek bir deneyim sunmak.”
Her bireyin kendine özgü ihtiyaçları olduğunu belirten Roşan Dilek, konuşmasını şöyle sürdürdü:
“Bizim için önemli olan deneyimin her aşamasını kusursuz hale getirmek. Bu nedenle altyapımızı sürekli geliştiriyor ve her temas noktasında hızlı, zahmetsiz ve pürüzsüz bir yolculuk sunmak için çalışıyoruz.
Teknolojiyi stratejik bir ortak olarak konumlandırıyoruz. ‘Otomatik Tavsiye Uygula’ hizmetiyle birikim yolculuğunu sadeleştirirken, yatırım dünyasında farklı temalara odaklanan sekiz yeni fonla katılımcılarımıza daha geniş seçenekler sunduk. Yapay zekâ destekli kişiye özel yatırım önerileri geliştirirken, AgeSA Mobil üzerinden BES satışını da mümkün hale getirdik.
Yeni ürün alan müşterilerimizin yanında olmayı önemsiyor, Hoş Geldin aramalarıyla avantajları anlatıyor, fon seçimi ve devlet katkısı gibi konularda rehberlik ediyoruz. Tüm bu sürecin ardında müşterilerimizden gelen değerli içgörüler, paydaşlarımızın desteği ve çalışanlarımızın tutkusu var.
AgeSA olarak bundan sonra da empatiyle yaklaşarak her bir müşterimize özel deneyimler tasarlamaya ve yaşamlarına değer katan çözümler üretmeye devam edeceğiz.”