AvivaSA, yeni reklam filmiyle tasarruf için

AvivaSA, yeni reklam filmiyle tasarruf için "tam zamanı" diyor

Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektörünün önde gelen şirketlerinden AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın yeni reklam kampanyası başladı.

1 Ocak 2013 tarihinden itibaren Bireysel Emeklilik Sistemi'nde yeni bir dönem başlıyor. Emekliliği için bugünden birikim yapmaya karar verenlere birçok avantajı beraberinde getiren bu dönem, AvivaSA'nın yeni reklam kampanyasının temelini oluşturdu.

Kampanyasını "şimdi tam zamanı" söylemi üzerine kurgulayan AvivaSA, herkesi yarınını düşünmeye ve emekliliği için vakit kaybetmeden tasarruf yapmaya davet ediyor. Çeşitli ortamlarda saatlerine bakan ve AvivaSA Kolay BES zamanının geldiğini gören insanlar, vakit kaybetmeden harekete geçerek AvivaSA'nın avantajlarla dolu emeklilik fırsatını yakalamayı hedefliyor. İzleyicilerin de bu filmdeki insanlar gibi harekete geçerek BES'in yeni dönemi hakkında bilgi alması isteniyor. 
Young & Rubicam Reklamevi tarafından hazırlanan ve yönetmen Hakan Yonat'ın çektiği reklam filminin yanı sıra kampanya süresince gazete, dergi, internet ve radyo mecraları kullanılacak. 
Kampanya Künyesi 
Kampanya adı: Şimdi Tam Zamanı 
Reklamveren: AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş. 
Reklamveren Temsilcisi: Burcu Cörüt, Melis Topçu, Yüksel Şişe 
Reklam Ajansı: Young&Rubicam Reklamevi 
Kreatif Direktör: Ergin Köylüceli 
Yaratıcı Ekip: Cumhur Güçer, Özhan Karaçam, Murat Lafçı 
Müşteri İlişkileri: Burçin Yavuzarslan, İlknur Yenihayat 
Prodüksiyon: Berna Öztürk 
 Prodüksiyon Şirketi: Kala Film 
 Prodüktör: Hazer Baycan, Seda Özdemir 
 Yönetmen: Hakan Yonat 
 Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız 
Post Prodüksiyon: İmaj 
 Müzik Arenje: Ses Sanayi 
 Medya Ajansı: MediaCom

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı