Bireysel emeklilik sektörünün lideri AvivaSA; “boomsonar” ve “Marketing Türkiye” tarafından düzenlenen, “Social Media Awards Turkey”de, Kurumsal Blog kategorisinde bronz ödül kazandı.
Markalar tarafından, kurumsal iletişim ve/veya pazarlama iletişimi amacıyla oluşturulan ya da kurumun yer aldığı sektörle ilgili belirli bir tema üzerine kurgulanan blogların katılabildiği kategoride AvivaSA, sosyal medya ajansı Promoqube ile beraber, “Postkolik.com” işbirliğiyle hayata geçirdiği Güzel Haberler blogu ile Bronz Ödülün sahibi oldu.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, 2017’de, yeni marka konumlandırmaları kapsamında, "Yarın Şimdiden Güzel" marka söylemini kullanmaya başladıklarını hatırlatarak; “Konuyla ilgili yaptığımız araştırmalarda, hedef kitlemizin “bugünlerini iyi hissederek, hakkını vererek yaşamak” ve “geleceğe umutla bakmak” istediğini belirledik. Ve bu sonuçlar doğrultusunda, sosyal medyada, hedef kitlemizin iyimserliğine katkıda bulunmak için onlara rasyonel nedenler ve örnekler sunan içerikler paylaşmaya karar verdik.” dedi.
Proje için Postkolik ile işbirliği yaptıklarını vurgulayan Kuruca, sözlerine şöyle devam etti: “Postkolik.com altında, tamamen markamıza ait Güzel Haberler kategorisini oluşturduk. Markamız için hazırlanan bu kategori altında, Türkiye’den ve dünyadan onlarca güzel ve anlamlı haberi yayınlamaya başladık. Böylece; markamız için yepyeni bir mecra yaratmış olduk. Üstelik bu kategorideki tüm görsel dünya ve yönlendirmeler sadece markamıza ait. Kategoride yer alan haberleri, sosyal medya hesaplarımızdan da içerik olarak paylaşarak, binlerce takipçimize ulaştırdık.”