Tasarrufa Yönlendiren Reklam Filmi AvivaSA'ya Ödül Getirdi

Tasarrufa Yönlendiren Reklam Filmi AvivaSA'ya Ödül Getirdi

AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın Nisan ayında başlattığı "AvivaSA Geleceğini Biriktirir" konsepti adı altında yayınlanan reklam filmi, bu yıl 20.si düzenlenen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nda sigortacılık kategorisi televizyon mecrasında ikincilik ödülü aldı.

AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın Nisan ayında başlattığı "AvivaSA Geleceğini Biriktirir" konsepti adı altında yayınlanan reklam filmi, bu yıl 20.si düzenlenen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nda sigortacılık kategorisi televizyon mecrasında ikincilik ödülü aldı.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider şirketi AvivaSA* tarafından Nisan ayında "AvivaSA Geleceğini Biriktirir" konsepti adı altında duyurulan reklam kampanyası, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 20.si düzenlenen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nda ödüle layık görüldü. Kişileri tasarrufa yönlendirmeyi hedefleyen reklam filmi, Sigortacılık ve Diğer Finansal Kategori alanında, televizyon mecrasında Türkiye'nin en saygın reklam ödüllerinden olan Kristal Elma ikincilik ödülünü aldı.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan AvivaSA Pazarlama ve Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslı Erkanlı Olcay, "Geleceği planlamadan, fütursuzca, israf derecesinde yapılan tüketime karşı başlattığımız tasarruf kampanyamız, geniş kitlelerden ilgi görmeye devam ediyor. Ancak filmimizin Reklamcılar Derneği tarafından yaratıcı alanda da ödüle layık görülmesi, vermek istediğimiz mesajı etkili bir dille anlatmayı başardığımızı gösterir ki, bu da bizi ayrıca sevindirdi. Bu yaratıcı çalışmada fikri hayata geçiren reklam ajansımız Y&R / Reklamevi çalışanlarını kutluyorum" dedi.

"AvivaSA Geleceğini Biriktirir"

Tasarruf etmenin eskilere ait bir kavram haline geldiği günümüzde, tüketim çılgınlığına karşı "AvivaSA Geleceğini Birilktirir" sloganı ile hareket eden AvivaSA'nın yeni kampanyasının temel felsefesini tüketim toplumu değil de birikim toplumu olmak oluşturuyor. 23 Nisan 2008 tarihinden itibaren görsel ve yazılı basında yayınlanan reklam kampanyasında gereğinden fazla yapılan tüketime dikkat çeken AvivaSA, "AvivaSA Geleceğini Biriktirir" konsepti ile kişileri tasarrufa yönlendirmeyi hedefliyor.

AvivaSA Hakkında:

Genel merkezi İnkılap Mah. Küçüksu Cad. Akçakoca Sok. No: 8, Ümraniye-İstanbul adresinde bulunan AvivaSA, Türkiye genelindeki bölge müdürlükleri ve temsilcilikleri, yaklaşık 2300 çalışanı, 1950 civarında finansal danışmanı ile geniş bir hizmet ağına sahiptir. AvivaSA, 35.779.197 TL'lik ödenmiş sermayesinin yanı sıra Aviva plc. ve Sabancı Topluluğu desteği ile hizmet vermektedir. AvivaSA, Emeklilik Gözetim Merkezi'nin verilerine göre, 23 Haziran 2008 itibarıyla 1,2 milyar TL'nin üzerinde fon büyüklüğü ve yüzde 23,43'lük pazar payı ile bireysel emeklilik sektörünün lider şirketi konumundadır.

* AvivaSA, Emeklilik Gözetim Merkezi'nin 23 Haziran 2008 tarihli verilerine göre toplam fon büyüklüğü bakımından lider pozisyondadır.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı