AvivaSA, yeni reklam filmiyle tasarruf için "tam zamanı" diyor
Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektörünün önde gelen şirketlerinden AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın yeni reklam kampanyası başladı.
1 Ocak 2013 tarihinden itibaren Bireysel Emeklilik Sistemi'nde yeni bir dönem başlıyor. Emekliliği için bugünden birikim yapmaya karar verenlere birçok avantajı beraberinde getiren bu dönem, AvivaSA'nın yeni reklam kampanyasının temelini oluşturdu.
Kampanyasını "şimdi tam zamanı" söylemi üzerine kurgulayan AvivaSA, herkesi yarınını düşünmeye ve emekliliği için vakit kaybetmeden tasarruf yapmaya davet ediyor. Çeşitli ortamlarda saatlerine bakan ve AvivaSA Kolay BES zamanının geldiğini gören insanlar, vakit kaybetmeden harekete geçerek AvivaSA'nın avantajlarla dolu emeklilik fırsatını yakalamayı hedefliyor. İzleyicilerin de bu filmdeki insanlar gibi harekete geçerek BES'in yeni dönemi hakkında bilgi alması isteniyor.
Young & Rubicam Reklamevi tarafından hazırlanan ve yönetmen Hakan Yonat'ın çektiği reklam filminin yanı sıra kampanya süresince gazete, dergi, internet ve radyo mecraları kullanılacak.
Kampanya Künyesi
Kampanya adı: Şimdi Tam Zamanı
Reklamveren: AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş.
Reklamveren Temsilcisi: Burcu Cörüt, Melis Topçu, Yüksel Şişe
Reklam Ajansı: Young&Rubicam Reklamevi
Kreatif Direktör: Ergin Köylüceli
Yaratıcı Ekip: Cumhur Güçer, Özhan Karaçam, Murat Lafçı
Müşteri İlişkileri: Burçin Yavuzarslan, İlknur Yenihayat
Prodüksiyon: Berna Öztürk
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Prodüktör: Hazer Baycan, Seda Özdemir
Yönetmen: Hakan Yonat
Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik Arenje: Ses Sanayi
Medya Ajansı: MediaCom