AvivaSA 2015'te dijital iletişim ataklarını sürdürüyor.

AvivaSA 2015'te dijital iletişim ataklarını sürdürüyor.

Zombi veya vampir olmak istemeyenlerin tercihi AvivaSA!

2014'te yenilenen web sitesiyle Altın Örümcek ödülü kazanan ve alanında bir ilk olan Tasarruf Ölçer mobil uygulaması Apple Store'da yayınlanan AvivaSA, 2015'te de dijital iletişim çalışmalarına hızla devam ediyor.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün öncü şirketlerinden AvivaSA, yılın ilk günlerinde, ürünlerini eğlenceli bir şekilde anlatan yeni bir sosyal medya kampanyası başlattı. Günümüzün sinema ve dizi filmlerinde popülerliğini koruyan zombi ve vampir karakterleri, yeni kampanyasında AvivaSA'dan da başrolü kaptı.

AvivaSA'nın dijital ajansı Karbonat tarafından hazırlanan kampanya kapsamında, zamanında hayat sigortası yaptırmadığı için yaşama zombi olarak devam etmek zorunda kalan Fuat Bey ve bireysel emeklilik sigortası yaptırmadığı için çok pişman olan 560 yaşındaki vampir Duran Kula'nın hikayesi, sektörün genellikle birbirine benzeyen reklamları arasında hemen dikkat çekiyor.

AvivaSA'nın yeni sosyal medya kampanyasına www.vampirolmakistemiyorum.com ya da www.zombiolmakistemiyorum.com adreslerinden ulaşılıyor.

Hayaller hiç yaşlanmasam... hayatlar AvivaSA!

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı