AvivaSA, bu yılki “Müşteri Haftası” etkinliğini, çok özel projelerle kutladı.
AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl, müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu etkinliklerle kutladı. Hafta boyunca “Benim Müşterim” video yarışması, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” ve “Bildiklerinizi Unutun” etkinlikleri gerçekleştirildi.
Bireysel emeklilik fon büyüklüğünde sektör lideri AvivaSA, müşterilerini daha yakından tanımak, ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda onlara daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla 5 yıldır düzenlediği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl; müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu yeni bir içerikle kutladı.
Tüm haftaya yayılan etkinliklerde; AvivaSA çalışanlarının müşterilerle birebir temas etmesi ve müşteri odaklı bakış açısının yaygınlaştırılması amaçlandı. Etkinlikler kapsamında, AvivaSA Genel Müdürlüğüne davet edilen müşterilerle, tüm genel müdürlük çalışanlarının katıldığı, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” panelinin ardından, keyifli bir kokteyl düzenlendi. Panelde AvivaSA müşterileri, Dr. Hakan Tetik’in moderatörlüğünde, AvivaSA ile ilgili görüş ve beklentilerini keyifli bir sohbetle tüm çalışanlara aktardı.
Müşteri Odaklılık
AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca,“müşteri odaklılığın” öneminin altını çizerek şunları söyledi: “AvivaSA olarak, insan kaynağımızı ve teknolojiyi en verimli şekilde kullanarak; tüm süreçlerimizi müşteri odaklılık stratejimizle yeniden düzenleyerek, sektörde müşterileri tarafından en çok tercih edilen dijital sigorta şirketi olabilmeyi hedefliyoruz. Bunun için kurum içinde verimliliği artıran yeni iş yapış tarzlarını benimseyerek, yalın süreçler tasarlamak için çalışıyoruz ve tüm bu çalışmalarımızı müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatmak amacıyla geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilmek için müşterilerimizi tanımak, ihtiyaçlarını anlamak ve onlara uygun kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru kanallardan sunarak, hayatları boyunca müşterilerimizin yanında olabilmek istiyoruz.”
Türkiye’de ortalama ömrün 78 yıl olduğunu vurgulayan Kuruca, sözlerini şöyle tamamladı: . “İnsan ömrü uzadıkça ve yaşlandıkça sigorta ve emeklilik ürünlerinin gerekliliği daha da ortaya çıkıyor. 18 yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Hiç bir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, “müşteri odaklılık” kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Biz de bu çerçevede, AvivaSA olarak sunduğumuz dijital çözümlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Teknolojik gelişmelere paralel olarak artan müşteri beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri sunmak, ihtiyaç duydukları anda ve tercih ettikleri kanallardan müşterilerimizin yanında olabilmek için dijital dönüşüme ve teknolojiye yatırımlarımız devam edecek.”
Fırat Kuruca, Facebook Canlı Yayınında Müşterilerle Buluştu
Hafta kapsamında ayrıca, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, Facebook canlı yayınında, izleyenlere BES hakkında bilgiler vererek, AvivaSA’nın müşteri odaklı dijital dönüşümünden bahsetti, canlı yayında gelen soruları yanıtladı.
Bildiklerinizi Unutun
Dr.Hakan Tetik’in moderatörlüğünü üstlendiği, “Bildiklerinizi Unutun” etkinliğinde, Tetik’in keyifli sunumunun ardından düzenlenen yarışmada, şirket çalışanları gidonu ters yönde çalışan bisiklet üzerinde uzun süre kalabilmeyi deneyerek, yerleşmiş öğrenilmişlikleri tam tersine çevirebilmenin zorluğunu öğrendiler. Organizasyon kapsamında ayrıca, müşterilerin ürün ve hizmetler ile ilgili görüş ve beklentilerini samimi bir dille tüm çalışanlara aktardığı bir panel gerçekleştirildi. Etkinlik, canlı müzik eşliğinde verilen kokteyl ile sona erdi.
“Benim Müşterim” ve “Müşterilerimizi Dinliyoruz”
Müşteri Haftası boyunca ayrıca, saha satış ekiplerinin müşterilerinin AvivaSA ile ilgili düşüncelerini videoya çektiği “Benim Müşterim” video yarışması ve AvivaSA yönetim ekibinin, hafta boyunca müşterileri arayarak, onların beklenti ve görüşlerini dinlediği “Müşterilerimizi Dinliyoruz” etkinlikleri düzenlendi. Düzenlenen etkinliklerde müşteriler ile birebir teması olmayan tüm üst yönetim ekibi ve çalışanların müşteri görüş ve beklentilerini birebir duyması sağlanarak, iş yapış modellerinin daha müşteri odaklı bir hale getirilmesi amaçlandı.